duminică, 14 februarie 2016

Veverița's day


Azi e ziua Veveriței. Nu contează ce spun ele, contează realitatea. Nici un bărbat nu primește azi nici "floricele" nici "ciocolățele", nici "cerceluși", nici "chiloței". Este ziua Veveriței și celebrarea ei, dar dacă primiți veverița astăzi siguri v-a înșelat cu vecinul de la trei, că pe veveriță o doare capul chiar și de ziua ei.
Deci e azi Ziua Îndrăgostiților, cum e Ziua Curului Meu. Sau al ei?!
Deci...

Veverița lipsește toată noaptea de acasă. A doua zi, vine toată smotocită, cu blana jumulită, și suspect încleiată, vai de ea.
- Ce s-a întâmplat Veverița veții mele?! O întreabă veverul consort, frângându-și labele.
- Păi e greu de explicat, Dințosul meu ciufulit, zice veverița aranjandu-și un smoc de păr după urechi. M-a prins nenorocitul ăla de bursuc, m-a dus la el acasă și trei zile m-a violat continuu. Ba m-a amenințat chiar și cu sexul anal, vai de curul meu!
- Veverița nucilor mele, dar tu lipsești din scorbura conjugală doar de o zi!
- Păi, am venit numai să fac un duș, o clismă, să mă schimb și mă întorc.

4 comentarii:

  1. https://www.youtube.com/watch?v=zhyCL-ELRxg

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici nu vreau să-ncep cu ''Deci''. Totuși, ''Deci'', am o pisică ce fugărește veveriți. Păn-la-urmă e treaba lor. Ce voiam să vă spun dumneavoastră e că pisicile nu urmăresc veverițele clasice, și nu după stulul lor de vânătoare. Adică ele sunt transformate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu vreau să incep cu deci... Dar. Deci ce plm spui acolo?! :))))

      Ștergere

COMENTARII MUCEGAITE