vineri, 29 mai 2015

Declarație de iubire

O să fac o mărturisire șocantă: îmi iubesc colegii de muncă!
Și repet: îi iubesc! Nu pentru suport, nu pentru ajutor, nu pentru colaborare ci pentru atmosferă. Nu pe toți, doar pe ăștia de la mine din birou.

De ce? Pentru hăhăială. Pentru că îmi țin loc de energizant în zilele cu nivel energetic 0. Pentru că mi fac diminețile vesele chiar dacă mi-am pierdut cheile, mi-am scăpat telefonul în wc și uitat portofelul acasă. Pentru că îmi fac cafea, pentru că îmi păstrează o prăjitură sau un măr. Pentru că îmi țin spatele.

Colegii mei sunt nostimi fiecare in felul său. Da știu, am scris "de rău" depre colegele bisericoase, despre Disperata, despre Albă ca zăpada, despre Căcăcios și n-am pomenit încă nimic de colegul retras care părea setat pe paranoid level.
Fuck all those mean words! Așa sunt eu cârcotaș, o știu eu și ei o știu.
Îi iubesc, acum legați-mă!

4 comentarii:

  1. haa, le-ai intrat in pc si ai vazut ca stiu cine esti si te citesc, nu?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și asta e un motiv destul de bun, ai dreptate ILUZIA! :)))
      Dar nu e cel mai bun. Primează alea de sus. Colegii mei mă fac să râd!

      Ștergere
  2. aaa...dacă-i cu râs ...vreau și eu la tine în birou :))))

    RăspundețiȘtergere

COMENTARII MUCEGAITE