miercuri, 7 ianuarie 2015

Grămăticul băgăcios

Dacă afară sunt -10º C, în maxi-taxi este mai cald, adică fix -9 grade. La umbră, că la 6 dimineața e de fapt noapte pentru ăia de nu știu.
Mă înghesui lângă o siluetă pe care o suspectez că ar fi deja congelată, că nu prea mișcă. Deschid wasapp, FB messenger, sms, mp3 player; deschid pe telefon tot ce pot. Am auzit că deșteptelefoanele astea noi se încing puternic când procesează mult.
Pun căștile în urechi și dau volumul la maxim ca să acopere manelele din maxi. Ce dacă n-avem radiator, bine că avem boxe mari fără buton on/off. Și dacă tot stau cu mesageriile vraiște mă apuc să schimb impresii cu doi virtuali la fel de matinali și zgribuliți ca mine.
Absorbit de conversații și de muzică nu simt nimic suspect până când omul de lângă mine nu-mi scoate casca stângă și-mi șoptește suav: Vezi că băga-mi-aș se scrie cu două cratime și fără i!
Asta e, naveta ne apropie, ne face prieteni, ba chiar intimi. De ce naiba nu-mi vine să-l iau în brațe pe grămăticul băgăcios, chiar nu știu, zău!
Băga-mi-aș băga-mi-aș băga-mi-aș!


4 comentarii:

  1. :))))
    My precious :d
    Da, da, tu. As fi curioasa sa-ti fi văzut expresia in momentul in care bagaciosul si-a bagat nasul in "baga-mi-as " al tau :))

    RăspundețiȘtergere
  2. scoate-ti-o din... ureche. Casca aia !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu poci, s-a sudat. Merg la doctor sămi scoată muzica din cap?

      Ștergere

COMENTARII MUCEGAITE