luni, 22 decembrie 2014

Noaptea cea mai lungă

La noapte o să fie cea mai lungă noapte din ultimele 4,5 milioane de ani zic cercetătorii.

Cu cât o sa fie ea mai lungă decât restul nopților? Cu ceva mai mult de o secundă...

Stați, frână! Stați că cercetătorii au greșit. De fapt cea mai lungă noapte a fost în 1912!

Bă oamenilor voi pricepeți cum funcționează mă știința asta? Fix așa: eu gogonez ochii, mă uit la voi disperat și urlu: m-am căcat pe mine!!! Cu trei semne de exclamare, fix.

După ce voi vă agitați prin casă cautând servețele umede, deodorante, deschizând geamuri, eu vin vesel de la baie și vă anunț:

Relax, a fost doar o bășină cu stropi, de fapt cu un singur strop, care nici măcar n-a atins de chiloți!

Deci așa ceva:

http://www.vox.com/2014/12/21/7424371/winter-solstice
 

2 comentarii:

  1. Cercetătorii britanici știu să facă spectacol mai ceva ca GB (gigi becali). Pentru spectacol ceresc, tot e senin, după ce apune soarele stai cu fundul spre est, să vezi Venus și Mercur, iar pe la opt seara stai cu fundul spre vest, să vezi Jupiter.

    RăspundețiȘtergere

COMENTARII MUCEGAITE