joi, 10 iulie 2014

Non-stop (2014) Non-stop până la cinci


Care vrea un glonț în cap, mâna sus! Aoleu, toți sunteți americani...


Tocmai mă hotărâsem să scriu o cronică elevată de film cum face amicul Urmuz, când  mi-am adus aminte de chioșcul de pâine de la poarta fabricii Spicul din îndepărtata mea studenție.

Pe firmă scria non-stop, dar dacă te duceai pe la ora 11 seara, te întorceai fără pâine. Adică aveau pâine, ce naiba, doar era chioșcul fabricii de pâine. Pâine era, dar era încuiată în magazin care era închis. Enervat de câteva drumuri din astea inutile, am prins-o într-o seară pe tanti la chioșc și am luat-o la rost.

„De ce scrieți doamnă Non Stop, dacă noaptea aveți închis? Pentru că până la 10 e deschis non-stop. Doamnă non-stop înseamnă încontinu, fără pauze. Tinere, e non-stop până la 10 fără pauză, ce nu pricepi ești prost?”

Azi abia am înțeles ce adevăr brutal mi-a revelat brutăreasa. A trebuit să treacă niște ani și să văd ultimul film a lui Liam Neeson, „Non-Stop (2014)”.

Băi, nu vreau să vă stric cheful de al vedea. Dacă treci peste un spici americănesc penibil, câteva exagerări tâmpițele, și un caft în buda airoplanului, filmul e un spectacol suficient de reușit. Adică cum dracu să nu fie reușit, când un polițist alcoolic se confruntă cu teroriștii într-un zbor trans-Atlantic negociind cu ei pe wasap? Cum să nu fie un thriller bun, când titlul zice non-stop și teroristul promite să omoare un om la fiecare 20 de minute?

Făcusem la început socoteala că zborul dura 6 ore, dar cum ăia răi nu se apucaseră de killărit decât mai tarziu, am rotunjit și împărțind patru ore la 20 mi-au dat cel puțin 12 victime. Abia așteptam să vad prin ce metode îi căsăpește dar n-a fost așa. La final din avionul cu 150 de persoane rămân în viață 145 așa că am refăcut calculele. Deci filmul are 106 minute, împărțit la 20 minute per victimă, rezultă 5,3 crime.

Aia e, non-stop până la 5!

Vă doresc vizionare plăcută si lăsați naibii statistica și virgulele, că ajungeți ca mine de nu o să vă mai placă nici un film!

sursa foto: flick films

10 comentarii:

  1. :)))) inginer matematician :D
    Am văzut filmul. E okeiut. Acțiune....trece timpul :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da mai blue, am recunoscut ca trece timpul placut la film, dar parca puteau sa moara mai multi! :P

      Ștergere
    2. Rectific: inginer-matematician-malefic :D

      Ștergere
  2. La Fox News au zis ca au fost 243 de victime.

    RăspundețiȘtergere
  3. hai ca l-am pus si eu pe lista. multam! daca nu mi-o placea, m-oi consola ca-mi place de liam. si de obicei, oamenii care-mi plac, au voie sa fie si plictisitori.

    RăspundețiȘtergere
  4. A nu se amesteca realul, program fabrica de paine, cu Hollywood. Cred ca asta ar trebui sa fie mottoul lor, daca nu chiar este.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hollyood e fabrica de vise, și Spicu fabrica de pâini. Nu le amestecă, dar le confundă!

      Ștergere
  5. hollywood-ul , hollyshit-ul asta face monopol de oferta prin foamea excesiva de epic si senzatie ce o insufla privitorilor.Prea ii f*te imaginatia si incoerenta la metru patrat din cauza absentei de idei, si pe mine grija ca devine tot mai greu sa privesc un film unde hollwood-ul de azi nu si-a sters papucii de subiectele triviale.

    RăspundețiȘtergere

COMENTARII MUCEGAITE