duminică, 11 mai 2014

Rise Like A Penis


Nu, ca Dinu chiar m-a enervat. Deci sa serbam doua chestii azi:

1. Titlu în engleza la mine pe blog. Recunoașteți ca nu ați mai văzut (posibil nici sa nu mai prindeți altul curând). Pentru ca era păcat sa ratez un asa joc.

2 Yes homo! Yes! Adică bravo la bărboasa aia slăbănoagă care a futut Eurovisionul! Nu fac bășcălie decât de titlul piesei. In rest respect. Pentru ca dacă îmi tai coaiele, slăbesc vreo douăzeci de kg și îmi creste parul afectat de calviție la loc, nu o sa cant nici măcar decent. Ba cred ca o sa guiț ca cel mai demoralizat jugănit porc. Pentru muzica trebuie munca și talent, nu prezenta unor organe perechi si neperechi.

Also, Herzlichen Glückwunsch Conchita!



PS, am ales o  poza în care Conchita Wurst nu arata ca pisica lui Dinu după ce a mâncat vopsea roșie. Si ca sa demonstrez ca nu am probleme cu culoarea barba sau orientarea vi-l ofer pe The Rock. Recunoașteți ca ii sta bine în rochie!

sursa foto 1
sursa foto 2

22 de comentarii:

  1. Muzica-i trebuie interzisa , ca si a lui Salam , ca e post!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ha mă, cum să interzici muzica! Chiar, ce e mai păcat în post, sa mănânci salam sau să ascuți?

      Ștergere
    2. Ambele, cred... Chiar dacă una intră-n gură şi celaltă în ureche, tot înăuntrul capului ajung, nu? Pula mea, poate greşesc eu...

      Ștergere
    3. Ha ha, m-am gândit la salamul care intră pe o ureche și mi-am adus aminte de banc:
      - Ce intră pe o ureche, iese pe cealtă dar rămane și în cap?
      - Târnacopul!
      Ah da, mersi pentru vizită.

      Ștergere
  2. nu am nici o parere pentru ca nu urmaresc.
    Daca as avea o parerea as spune asa:

    am ajuns la impresia ca eurovision sau alte concursuri muzicale de gen ar trebui sa fie jurizate/ ascultate/ urmarite de indivizi legati la ochi. (radio ar fi o solutie)
    ca vad ca lumea se leaga prea tare si prea degeaba de aspectul fizic si orientarea sexuala, convingerile politice, morale, religioase.
    Oare ar trebui sa-mi pese ca Gigel e un negru vegetarian si de origine scandinava, e monarhist de stanga, crede in satana si fute gaini in cur daca Gigel canta bine?
    nu.
    yes homo.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si daca Gigel e raw vegan negru de origine evreiasca care a nascut si pune poze cu plodul pe feisbuc?! A, ce mai zici acum?!

      Ștergere
    2. mnu.
      vorbeam de un concurs nu de mamici infierbantate

      Ștergere
    3. Ahaa...
      (N-am inteles nimic, dar zic asa ca sa nu pic de prost!)

      Ștergere
  3. oricum mi-a placut scurtul discurs de final al conchitei. "suntem multi, suntem uniti! nimeni nu ne va putea invinge! ". ba m-a si impresionat!
    sincer, nu a fost cea mai buna piesa din concurs dar a fost o piesa buna. diferenta au facut-o marea masa de invizibili dupa principiul rosu ( ca felinele din Port) : " proletari din toate tarile uniti-va!" . si da! yes homo!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am vazut pesa pe youtube, ca nici eu n-am tv in dormitor. Da o fo buna si o meritat premiu. Adica mi-a placut.

      Ștergere
  4. Daca n-ar exista discriminare, un travestit cu barba si rochie era doar o parte din normalitate. Dar nu, normalitatea cica e dictata de majoritate - se parte ca de data asta sunt mai multe normalitati, cum e si normal.

    Zice bine Dinu Roman, asta e genul de concurs la care e bine sa "te uiti" legat la ochi ca sa aiba vreo legatura cu muzica si nu cu mesajul de PR - apropo, felicitari echipei de PR, asta rezultat!

    Tipa-tip a cantat ok cu o melodie aproape de anul 2014 spre deosebire de multi concurenti ce se invarteau in jurul anilor 90.

    p.s. Si am observat cum tot poporul romanes si-a amintit de Naomi "a noastra" si au privit-o cu ingaduinta si regret: mai bine o trimiteam pe ea. Primul pas spre acceptare a fost facut.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri

    1. Punct bine marcat, cu ruptura temporala '90 - 2014 iar PS -ul face toti banii. Nu de alta, dar Naomi a avut o piesa chiar decenta anul asta.

      Ștergere
  5. opinii muzicale pe subiect n-am, dar da...e agreabila ideea cu ascultatul pe neve,
    dar! dar! desi am crescut printre nebuni (a se citi UAUIM) si am numeroase deprinderi antisociale de la dansii, "latura vizuala" a lu' artistu'/a impricinat/a, mi-e neplacuta pana inspre greata

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Reactia de repulsie o creaza sexualizarea. Te uiti la fata aia ca la un obiect sexual, de asta iti face greata. In plus esti prizoniera unei conditionari inceputa din pruncie, gen baiatii poarta albastru, fetele roz.
      Si binenteles, fetele n-au voie cu barba la scoala! :))

      Ștergere
  6. Pe neve am ascultat-o din elan casnic, spalam vasele la bucatarie si mi-am zis: "Uite o piesa care suna fain." Pana sa ma sterg pe maini si sa fug in casa sa vad ce tara si cine canta, deja se apropia de final. Am ajuns, am vazut, am ramas paf o secunda. Dupa care am inceput sa rad singura: " Naspa daca o melodie buna trebuie cantata de unul care a avut boase mai mari( CLAR!!!) decat pudicul Cezar. Ouatu." Ca pentru asa barba si asa concurs trebe musai.
    Ce sa mai adaug? Ca Paula noastra numa' n-a picat pe jos la acutele pe care nu mai stia cum sa le ridice? Ca Ovi era vizibil jenat de moment?
    Noi ducem femeia cu barba la circ, austrieci o duc la eurovision. Brava lor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mama ce incheiere ai facut Irino! Esti fantastica la tras concluzii! Da da da!

      Ștergere

COMENTARII MUCEGAITE