vineri, 9 mai 2014

Prezervative dus întors


La dus.
Controlul de securitate român. O doamnă iritată-sictirită:

- Haideți, laptopul deschis într-o tăviță separată... Deschis, am spus!

Aveți lichide, geluri, substanțe în bagajul de mâna? Scoateți-le la vedere în pungă sigilată. Dacă nu aveți pungă, vi le aruncăm! Astea ce sunt, prezervative? Hm... 1, 2, 6 bucăți. Sigur vă ajung?! Și gel și... inel?! Mă rog, hai treceți... Următorul! Următorul am spus!


La întoarcere.
Controlorul de securitate german, un domn în vârstă, placid:

- Vă rog! Privire calmă peste obiectele împrăștiate în plasa interioară a valizei. Prezervative, gel, inel vibrator, cătușe (plastic), bici, funie.

Poftiți, treceți vă rog. Sper că v-a plăcut șederea în Germania. De fapt sunt convins că da. Zâmbet larg. Aufiderzen!

17 comentarii:

  1. adam, dragule, nu te impacienta, stiam ca e lenjeria.
    ce nu stiai tu despre mine, este ca sunt extrem de perversa.
    dar na, nu te invinuiesc. tu nu le ai cu astea. norocul meu cu sarpele....
    blue

    RăspundețiȘtergere
  2. ah, te rog, precizeaza cate prezervative a numarat domnul placid :D
    da, stiu, sunt rea :))
    blue

    RăspundețiȘtergere
  3. =)) gutu-te-n tag lupulainen! Ich habe, nach Deutschland zu gehen bald =)))

    RăspundețiȘtergere
  4. Lebensraum -ul lor de germani...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Spatiul lor vital e ocupat de imigranti, deci nu m-as mira daca...

      Ștergere
  5. Haha, Radule, povestea asta-mi trezește amintiri. Doar că nu cu prezervative, ci cu lubrifiant. Și tot prin Nemția, Dortmund mai exact. Și tot cu-n domn de la securitate nemțălău.

    RăspundețiȘtergere
  6. ai nostri vigilenti. Eu cred ca e trafic de ceva la mijloc. adica de m-as duge in nemtia cu prezervative si gel din romanica? ha??? deci trafic !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exista o explicatie, la ei sunt mai scumpe. Clar, contrabanda faceam. Data viitoare am sa le port pe pula, iar dupa control le rulez inapoi.

      Ștergere

COMENTARII MUCEGAITE