vineri, 30 mai 2014

Mircea Moise, Prima Baba a Romaniei

Dupa femeia cu barba, Romania cu baba.
Dati-mi voie sa fac o mica paranteza inainte de a intra in ospiciu/azil. Paranteza este mai mult decat necesara pentru a intelege ce urmeaza.

Batranetea este varsta care transforma barbatii in babe si femeile in mosi. Barbatilor li se subtiaza vocea, le pica parul si se poarta ca niste muieri, iar femeilor li se ingroasa glasul, le creste barba si devin violente.

Si acum inapoi la baba noa... pardon, treaba noastra.
Mircea Moise este un domn de 70 de anisori care prin pretentiile la presedentia Romaniei si prin programul atasat dovedeste ca are mult mai putini neuroni decat fire de par in cap. Dincolo de disclaimerul bagat la inaintare, Mircea Moise este in primul rand un spamer. L-am gasit infipt adanc in curul internetului, pe acolo unde se face asocierea a doua cuvinte: presedinte si RO.
Faza nostima este ca baba are cel putin un fan. Asta, adica... tot el. Banuiesc ca alter-ego-ul este o combinatie intre sef de campanie, partener de table si colegul de salon.
In ciuda faptului ca era in spam, am avut curiozitatea sa citesc ce declama Mircea Moise in imensul sau mesaj.
La inceput a fost amuzant dupa care un pic interesant, apoi a luat-o rara pe carari atat de exotice ca am simtit de datoria mea sa verific pagina respectivului.
Abia aici m-am lamurit ca Mircea Moise este dincolo de ratiune, un viitor presedinte al ridicolului politic, mai lugubru decat Vadim.
Daca nu credeti ca asa este dupa pozele penibil trucate de mai jos, puteti incerca sa parcurgeti programul de guvernare, dar in nici un caz, absolut sub nici un pretext sa nu deschideti Fotogaleria. Risc de infarct, anevrism si sufocare, major!




Daca ati supravietuit pozelor si ati ajuns pana la program, sunteti niste adevarati eroi.
V-a placut ce vrea stimabilul paranoia-comunisto-fascist cu Romania? Daca da, nu uitati sa va treceti pe lista sustinatorilor, 18 pana acum, din care vreo patru locuiesc in judetul Germania, doi in Italia si unul in judetul "Va multumesc si vs rog comunicati-mi Mailul si localitatea"
Care e partea voastra favorita? Astept reactii pe puncte si sub puncte. Sau nu.

28 de comentarii:

  1. Cu unele chestii omul are dreptate - partea cu interzicerea bacşişurilor.
    Cu altele demonstrează că e agramat
    Cu altele demonstrează că e o babă comunistă înfocată
    Mă miră că n-are o opinie fermă referitoare la BOR pe care să ne-o împărtăşească
    Dar măcar e cinstit, recunoaşte că e bolnav de preşedinţită cronică.

    Ergo, nu l-aş vota nici pt un loc sigur în rai.

    Belle

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. He he, eroina mea Belle! Ai rezistat pana la bacsis deci! Te salut si te pup.

      Ștergere
    2. Deci marcam ca parte preferata de tine "interzicerea bacşişurilor."

      Ștergere
  2. am trecut pe diagonală. să-mi scot de la naftalină cravata roșie și să mă pregătesc de carnet de utecist?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să nu uiti tresele şi şnurul!

      Ștergere
    2. și să-mi caut o sapă demnă de un viitor tânăr comunisto-ecologist prin lege. sau mai bine cumpăr de acum bilete spre altundeva

      Ștergere
    3. Sapa de plasic sa iti iei, ca asa se tine romania eco.

      Ștergere
  3. Romania sa fie tara ecologica- aici, daca m-ar chema Remus Cernea...

    RăspundețiȘtergere

  4. Omul ala aidoma Engels in cea mai potrivita forma de inclus in DSM IV.
    m-am ales cu o apoplexie postcoitalo- cognitiva .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ce ce ce? Stai ca acum consult dictionarul medical 2013. Deci da.

      Ștergere
    2. scuzati terminologia , nu mi-am revenit dupa conferinte :D

      Ștergere
    3. Scuzăm până după externare.

      Ștergere
  5. :) Tz, tz, tz, tare carcotas. Putintica rabdare, stimabile.
    1.".....barbatii in babe si femeile in mosi." Putintica diplomatie, generalizare, se spune in etate.
    2.Cine o sa-l aleaga?
    3. Sa auzi cum suna: http://moliedemolie.blogspot.ro/2010/01/pnetru-cei-mici.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 1. Ma scuzati domnu' Molaie, o sa fiu atent la generalizari data aviatoare! :))
      2. Eu nu.
      3. Nu suna, scrie. Si in ling sicrie..."pnetru" cei mici! :)) (toate agramaticalitatile fura intentionate)

      Ștergere
    2. :)) De la Nenea Turambar citire: "că iar se opărește naziștii gramaticali că nu vorbim corectește românește, deși limba română e un monstru viu, mișcabil, iubibil, care evoluește din succesuri în chibrite pe măsură ce oamenii se mută de la consumat Eminescu și Creangă la almanahe și alte interneți."

      Ștergere
    3. Omenirea evoluează înapoi.

      Ștergere
  6. fata care e spaga ta la promovarea astuia??? mentionez onest ca am cetit toata postarea pe diagonala, dar...evedent, conform teoriei elefantului, roz am deschis fotogaleria si ma resimt

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. fata, nu castig o para chioara, dar ma bucur macar ca te-am traumatizat pe tine suficient sa ma alinti cu apelative gingase. Data viitoare incearca ceva mai vanjos, un " fa" eventual! :))

      Ștergere
  7. se zgarie "fey fati", "feti" ori "fyi"

    RăspundețiȘtergere
  8. Dragii mei, va multumesc recunoscator pentru atentie si pentru comentarii. Sunteti doar nostimi. M-am amuzat de comentariile voastre si va declar sincer ca nu mi-au creat disconfort citindu-le, din contra. Si cum din informatiile si experienta mea de-o viata, am retinut ca in general oamennii deosebiti ( mari, importanti) nu au fost recunoscuti in timpul vietii, ba chiar criticati sau chiar omorati (Eminescu), ma consolez si astept timpul cind acolo de langa Sfantul Petru am sa privesc cum va inchinati si sarutati moastele mele. Si cum eu dorm mai mult pe burta desigur ca moartea o sa ma prinda in pozitia asta. Asa ca va astept cu drag la sarutari.
    Acelas anagramat, spamer, comunist infocat, s.a.m.d. Mircea Moise.

    P.S. Pana atunci m-as mai amuza cu comentariile voastre nevinovate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tataie esti lugubru de nostim, vai de bucile tale! Ce-i drept comentariul asta chiar se potriveste ambientului. Despre partea inchinarii insa doamne sa ne ierti...N-am pupat de cand e lumea moaste spam pe interneti!

      Ștergere
  9. P.S. Cand esti mort nu stii ca esti mort, dar e greu pentru ceilalti care te stiu de prost inainte de a fi mort.

    RăspundețiȘtergere
  10. N-ai inteles nimic ...... naivutule. Si mai scrii pe deasupra si versuri.
    .........................
    E usor a scrie versuri
    Când nimic nu ai a spune,
    Insirând cuvinte goale
    Ce din coada au sa sune.
    .................................
    Critici voi, cu flori desarte,
    Care roade n-ati adus �
    E usor a scrie versuri
    Când nimic nu ai de spus.
    ...........................
    Ba ai de spus ceva.......niste gogomanii.



    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stimata Baba a Romaniei gogomaniiile mele cel putin par unora amuzante,chiar daca sunt ridicole. Este un blog de bascalie. Dumneata esti ridicol incercand sa pari serios. Recursul la Eminescu nu are nimic de spus aici. Eu ce am vrut sa spun, s-a inteles de catre persoanele cu mai mult de un neuron. O spun in versuri proaste? Asta este altceva. Clic x din dreapta sus, drum bun!

      Ștergere

COMENTARII MUCEGAITE