luni, 24 martie 2014

Tânărul pafarez

Pafarezul este o subspecie de expat. El poate fi oricare cocalar, orice prost, grandoman, sau țăran coclit (a nu se înțelege aici locuitor de la sat, agricultor, etc.).

Pafarezii sunt acei oameni care dacă au pășit fie și cu degetul mic peste granița României adoptă o atitudine pro vecinu', chiar dacă au pătruns în tara respectivă cât o azvârlitură de buric. Din acel moment România e câh.

Ei sunt acei melteni care spun că nicăieri nu se mănâncă ca la bulgari, acei puțopalmiști care zic că nu ie aur mai bun ca la turci și vodcă mai gustoasă ca la ruși.

Și nu o fac pentru că știu ei mai bine, ci pentru că alții nu știu deloc și nu le pot da o replică la argumentul pafarist forte:

- N-ai fost acolo, să vezi tu ce...

Dacă n-ai fost acolo, de!


Mă duc să vomit puțin. Nu promit că-mi revin.


24 de comentarii:

  1. De acord! Pafarezul exprimă cârcoteala specifică glorioasei noastre națiuni fără nație. Până și capra vecinului are o valență de cârcoteala invidioasa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Capra vecinului, nu are râie la cur, ca a noastră; capra vecinului are SmartTV sub coadă...

      Ștergere
  2. Păi şi pafarezii ăştia sunt numai tineri?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, că dacă sunt burtoși bătrâni și blogări se numesc căpșunari!
      :))

      Ștergere
  3. apropos de vodca: printre cele mai proaste mancaruri (a se citi depaaaarte de gustul meu) pe care le-am incercat au fost: saorma in turcia, pizza in italia si croisantul in franta. in rusia n-am fost dar daca e la fel si cu vodca ma las de excursii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îți spun eu că ce-a mai bună vodcă rusească e făcută în...Finlanda. Și finicii ăștia fiind nemuri cu Attila, rezultă că ce-a mai bună votcă e palincă și e făcută de unguri.

      Ștergere
  4. Dar aia ...aia care NU "au pășit fie și cu degetul mic peste granița României adoptă o atitudine" de genul: Aici e cel mai bine! Cum se numeste?

    RăspundețiȘtergere
  5. Răspunsuri
    1. Aoleu, stai să verific! Dar de ce intrebi, te simți nedorit, nu te-a iubit nimeni când ai fost mic, sau ce?!

      Ștergere
    2. Nu, animaloo, nu ești. M-am uitat, spamul e gol.

      Ștergere
    3. disparu un coment :)

      Ștergere
    4. Coteţ, l-am şters din greşeală!!!

      Ștergere
    5. Aha, tu ejt suparat pe mine ca dau cu solutie antimucegai pe perete. stiu eu

      Ștergere
    6. Cine, io?! Da di undi bre! Scuze, chiar 'ream treaz când l-am șters, că cred că lipsa de alcool imi dăunează la distributivitate. Nu poț să-l refaci? Comentariul aidcătelea...

      Ștergere
    7. era atat de important :)
      ii explicam Iluziei ca a mancat din patiserie franceza gresita si ca, aparent, patiseriile din coreea a buna, bat la funduletzul gol p-alea din paris

      in plus, mancarea din bulgaria are asa bune condimente, ca la buda nu stii cine e langa tine ca nu iti mai cunosti mirosul cand te scremi

      Ștergere
    8. Sără-muna boiarule! Acuș îmi amintesc.

      Ștergere
  6. am eu niște neamuri de-astea de-au venit în vizită-n țară și voiau să mă ducă la psiholog că nu vorbeam cu ei. confundau româna cu spaniola și sarmalele cu paella, da' păreau la fel de săraci ca și-aici

    RăspundețiȘtergere
  7. Nevoie de intariri la actul de voma?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu, că vomit din nou dacă decartează careva lângă mine în semn de susținere!

      Ștergere
  8. :) daca as face comparatii, atunci ar reiesi ca multe sunt mai bune in romania.
    altfel, oameni si oameni cu gusturi si gusturi, cu pareri si pareri peste tot...

    RăspundețiȘtergere
  9. da` ăia care nu știu cum e în afară decât din filme și zic că aici e de câcat, cum se cheamă?

    RăspundețiȘtergere

COMENTARII MUCEGAITE