miercuri, 26 martie 2014

Buna peștire


- Adame spală-te pe mâini că avem pește la cină!

- Sunt vegetarian proasto, bagă-ți-l în ..zdă!


Ieri cică a fost buna vestire, sărbătoarea ortodoxă dezlegătoare de pești. Probabil este vorba despre anghile că numai alea se pot înnoda ca șireturile, ori ceva amnistie pentru traficanții de carne vie.

Marea dilemă referitoare la sărbătoarea asta, este semnificația și efectul ei diferit în plan spiritual și gregar.

Nu știu ce veste bună este aia când vine la tine un înaripat să te anunțe că ai rămas gravidă fără să fi văzut măcar țiparul.  În locul Mariei, eu îi trânteam curierului un cap în gură.

În plan absolut terestru, românii (a se citi fraierii) au fost prezentați la proTV călcându-se în picioare pentru o coadă de pește, pe motiv că sărbătoare fără circ nu se mai poate, în imaginația bolnavă a știriștilor.

În realitate vânzarea/ingurgitarea de creaturi reci solzoase nu a fost spectaculoasă decât pe sticla micului ecran.

Adevărata veste bună este că se măresc pensiile. Cu 1%. Nu strigați ura, purtați-o în suflete!

foto: Virgiliu Popescu

19 comentarii:

  1. JC avea un club de pescuit...deci e logic ca din cand in cand mai dezlegi

    RăspundețiȘtergere
  2. eu am deschis o conservă. fără să fie televiziunea aproape, și clar nu era nici un înaripat pe acolo. se pune ca dezlegare, sau doar mi-era foame?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se pune ca dezvirginare de conserve. :P
      Televiziunea a ratat momentul, atata tot.

      Ștergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Arunc plumbul
      Dar rod porumbul
      Crapul să vie
      La momeală am piftie!

      Ștergere
  4. erata = si NU trebuie sa tremuri ca piftia.
    graba strica treaba, te rog, corecteaza-ma tu! multumesc! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu pot corecta comentariile altora, dar le pot sterge. Sincer nu merita sa il sterg. Poti eventual sa mai scrii odata poezeaua. Mi-ar face placere.

      Ștergere
    2. adevarata veste
      e ca totu'i doar poveste,
      si nu trebuie sa tremuri ca piftia,
      nici sa stai mandru ca plachia,
      caci cine loveste, loveste
      pentru ca are balta peste...:)

      (acum o poti sterge pe cealalta, multumesc!)

      Ștergere
  5. -Buna ziua! Aveti peste?
    Vanzatoarea: -Nu.
    -Bun! De astazi eu sunt pestele!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. -Buna ziua, sunteti profesoară de muzică
      -Nu
      Atunci de ce bateti din palme prin casă?
      -După molii!

      Ștergere
    2. :) Datorita moliilor aplauda oamenii.

      Ștergere
  6. Ai scris in 26, deci a fost in 25... Ah, intotdeauna ratez vestirile bune.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mda, așa fac eu, comentez știrile de alaltăieri că sunt cârcotist, nu știrist.
      Dar ce aveai de gând, vroiai să peștezi?

      Ștergere
    2. Mergeam si eu la tara, fara sa ma puna poporul la munca. Pe deasupra, mancam si peste. :p

      Ștergere
    3. Eu zic că nu ai pierdut nimic, peștele are tendința de a se dezlega destul de des. Îl prinzi tura următoare.

      Ștergere
  7. nu-mi plac serpii dar imi place fotografia...
    nu-mi place nici pestele dar imi amintesc de un crap haios :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Crapii sunt gustoși, nu haioși. Ești sigură că nu era somn?

      Ștergere

COMENTARII MUCEGAITE