vineri, 10 ianuarie 2014

Victima perfectă

Mă acuzi de răceală polară, în aceste vremuri în care calotele glaciare se topesc din prea multă dragoste pentru natura. Mă acuzi de nesimțire acolo unde eu practic sceptica rezervă. Mă critici, îmi reclami brutalitatea verbală, taman azi când îmi aleg cuvintele cu grijă să nu cumva să doară. Ai atâtea păreri proaste despre mine înghesuite pe centimetrul pătrat de hârtie virtuală, încât mă mir ca nu am devenit celebru sub minunata ta regie.

Nu mai înțeleg nimic din ce afirmi sau infirmi, sunt însă convins că vorbele tale ar fi devenit volume de poezie dacă nu mi le-ai fi adresat mie. Pentru că din toată muzica ta n-am priceput decât ritmul și de atâta căutat antonime sinonimelor tale am ajuns să mă exprim în rime. Sunt ușor interesat dar bulversat.

Te-aș lăsa să simulezi în continuare lupta în virtuala ta cruciada, ba chiar m-aș lăsa cucerit, dar simt că ceva mă apasă, mă roade. Miros că sub armura ta de cuvinte lucitoare colcăie viermii, că atingerea ta vâscoasă este periculoasă ca mușcătura unei lipitori pe un trup diabetic.

O singura atingere, o singură penetrare sub dermică și am să sângerez până la moarte, incapabil să mă vindec, neputincios în fața hiruidinei ce-mi face din sânge apă.

Odată devenit victima perfectă, ai să mă atingi pe frunte cu degetul-gheară și ca un pivnicer demonic ai să-mi dai cep ca să sorbi din mine vinul unei nunți comune la insecte. Agonia mea îți va hrăni satisfacția iar deznădejdea mea îți va îngrășa orgoliul, pentru că odată cu mințile, în fața farmecelor tale de călugăriță în călduri, îmi voi pierde și capul.

Și după ce o să termini cu mine, ai să tragi o linie albastră cu pixul tău de jad, pe o pagină din carnetul rosu. După o secundă de meditație ai să redeschizi agenda victimelor și ai să-mi scrii simultan ferparul și epilogul.

Bun băiat! L-am avut și pe ăsta!


19 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Nope, la acatiste cu tine! Revengiuiala pluteste asupra sectorului 6!
      :))

      Ștergere

  2. Cică "atingerea ta vâscoasă este periculoasă ca mușcătura unei lipitori pe un trup diabetic.", nu stiu din care mina iti scoti randurile, dar le plamadesti virtuos ,si le dai deodata coapte si "gustoase", "Ca la mama acasa!".

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Coapte ca niste buboaie vrei sa spui. :))

      Ștergere
    2. Na c-am intrat la Mucegai să vorbesc nițel cu Ursu. Am comentat la mata pe blog cu grație și năduf, dar cred că mi-a fost păpat commentul. Vaya con Dios. Așa, ca să știi, c-or mai păți și alții. Da mie-mi pasă, lor nu.

      Ștergere
    3. Am pățit-o si eu. Probabil că Urșii ar trebui să renunțe la împreunarea contra naturii a comentariilor blogspot cu g+. Numai atunci...

      Ștergere
  3. cine pune apa in loc de bere in instalatie trebuie amendat. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ăsta nu e chiar stilul tău. Sau e și eu sunt beat la ora asta. Probabilistic, ambele sunt posibile.
    Ai început rău anul. Percep o stare de bine pentru dușmanii tăi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fără urmă de egoism îți spun că nu știi care este stilul meu. Ce fac eu aici nu se numește cultură, așa că oarecum ești cam in afara plantației.

      Ștergere
    2. Știi că nu te poți defeca în percepția omului. Am simțit niște vulnerabilități sufletești pe care nu prea le-ai lăsat vederii noastre, cel puțin de când te citesc eu.
      Când am scris că ai început rău anul, m-am referit la suferința din postingul ăsta, nu la calitatea scriiturii. Încă n-ai scris rău. Și chiar dacă ai scrie, aș fi încântat că ești și tu om, cu momente de slăbiciune.
      Iar suferința poate nici nu e reală, poate e o simplă ficțiune, n-am de unde să știu. dar asta e o altă poveste.

      Ștergere
    3. Na belea, că s-a prins maestrul! Curios cum de ai tu dreptate la urmă mereu.
      Da, e foarte posibil să fi mers la bluf, la fel cum este (puțin) probabil că cineva m-a cojit așa de zdravăn încât au curs pe blog doi trei stropi din miez de Mucegai. Sau poate nu.

      Ștergere
  5. Încă mă prind, dar comentez la atât de multe bloguri, că mi se întâmplă deseori să comentez incomplet sau nenuanțat. E greu, am o viață și dincolo de laptop.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt convins ca ai si tu facturi de platit in lumea 1.0. Si daca ai facturi inseamna ca si consumi, nu?

      Ștergere
  6. Of cat venin! S-a terminat cu bine lupta virtuală? :))) Arina

    RăspundețiȘtergere

COMENTARII MUCEGAITE