miercuri, 25 decembrie 2013

Crăciun ferit


Cum mă să suni omul la 7.45 dimineața ca să-i urezi Crăciun fericit?! Cum să dormi cu întreruperi din cauza sms-urilor cu același text pentru că unii în loc să doarmă în noaptea de ajun freacă telefonul într-un fel de concurs copy/paste?

Și chiar zisesem că anul acesta îl încui pe Grinch în peșteră, că dacă nu o să mă las dus de valul nebuniei, măcar o să fiu placid și o să răspund politicos la urări.

Știți cum m-a mâncat în pix să-i răspund proastei care m-a sunat cu noaptea în cap să mă felicite că e Crăciun? Rău de tot. Rău. Dar am tăcut, că e rar proastă și foarte des om bun.

Și totuși mă întreb, contează oare? Suntem cu adevărat buni, generoși de Crăciun? Chiar vrem binele celui de lângă noi? Eu zic că dacă îi păsa de mine m-ar fi lăsat să dorm. Doar îmi este colegă și știe la ce oră mă trezesc zilnic ca să ajungem să respirăm aerul aceluiași birou.

Și mai cred eu că toți proștii din țara asta știu că în zilele de sărbători nu există micul dejun, că ne trezim cu ochii cârpiți pe la 11 și ne înfigem direct în ciorba de potroace și pomana porcului la ceaun, că încă având ochii roșii ne luptăm cu caltaboșii și singurul lucru care se mai gătește în zilele astea este o mămăligă mare cât capacul de la wc.

De aia zic eu aflat acum la înecarea nervilor în a doua cană de cafea, să aveți grijă la cei din jur. Dacă ei nu vă feresc, feriți-vă singuri. De sărbători retrageți-vă în peșteri și trageți bine bolovanul la intrare să nu intre Wireless-ul peste voi sau vreun pârdalnic de 3G. Nu uitați să închideți telefoanele înainte să adormiți.

Hai, vă pup cu caimac și vă doresc un Crăciun ferit!


sursă foto: g+ Cornelia Ilie

16 comentarii:

  1. Eh, iata de ce mi-am daruit hartie si stilou :) Ca sa va scriu biletele si sa vi le var pe sub usa :))
    Pofta buna! Somn usor! Vise placute! si tot ce-ti mai doresti tu de Craciun :)

    RăspundețiȘtergere
  2. =)) deci se poate si mai rau! Eu am primit doua mesaje in rime si in rest, oamenii au trebuit sa adauge un mesaj personalizat cu "bine-ai venit acasa" chestie care m-a scos automat din lista de livrare automata mesaje la toti din lista mai putin adminstratoru blocului, instalatoru si firma de taxi.

    In schimb era sa trimit la randul meu urari de Craciun... deficit ca asa s-a gandit autocorectorul de romana ca ar fi corect. Ce atata fericire, de unde atata?! Telefonu-i romanesc, probabil stie mai bine cum sta treaba...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Crăciun deficit?! Telefonu tău e sigur nou? Daca nu, pun pariu ca a fost înainte telefonul lui Moise Guran!

      Ștergere
  3. "că e rar proastă și foarte des om bun."

    Se pare ca nu cunosti femeile, prietene. Sunt MEREU proaste.

    RăspundețiȘtergere
  4. Si apropo, asta e Romania. Stiu ca e cliseu, dar nu am ce zice altceva. Romanii sunt niste fiinte imbecile si retardate, indiferent cat de inteligenti se considera. Ba unii mai sunt si dereglati la mansarda incat au boala pe tine din orice inchipuire de-a lor...

    Asa ca sa ma fwt in gura cui mai crede in imbecilitatile astea de 2 lei...

    RăspundețiȘtergere
  5. Negativism ? Hai ca-ti dau mura-n gura, sa vedem ce mai zici. Poftim :

    http://phro.ro/roxana-babenco-eleva-de-15-ani-filmata-timp-ce-facea-sex-cu-6-colegi/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ma pasioneaza frate cine cu cine se arde, nu e fetisul meu! Sex in grup, sex sportiv? Foarte fain. Cui place se uita sau practica. In filmul ala nu e nevasta-mea, nici mama nici sora, nici fica-mea. Si ele au dreptul sa se futa.
      Daca te ocolesc pe tine cu pizda, gata, sunt curve?!

      Ștergere
    2. Aha. Ok, deci daca tu asta ai inteles din ce ma "doare" pe mine, inseamna ca esti unul din cei care au votat pentru un pix si o galeata. Iti meriti soarta

      Ștergere
    3. Imaginea asta ce iti transmite ?! Fa un efort si gandeste mai mult decat cu penisul, si spune-mi ce iti transmite...despre Romania, despre noi toti....

      http://www.cocalarus.com/wp-content/uploads/942576_521684731212516_1285061247_n.jpg

      Ștergere
    4. Sau astea...

      http://2coarne.ro/pasarici/7227/

      http://facebou.ro/wp-content/uploads/2013/11/Vrei-si-tu-Lays.jpg

      http://www.facebou.ro/wp-content/uploads/2013/09/Pe-la-spate.jpg

      http://2coarne.ro/pasarici/6945/

      http://facebou.ro/wp-content/uploads/2013/12/Controlul-tenic-de-calitate.jpg

      http://facebou.ro/wp-content/uploads/2013/12/ia-sa-mai-fac-o-poza-de-profil.jpg

      Si cireasa de pe tort :

      http://www.cocalarus.com/wp-content/uploads/574574_521754997872156_1796183647_n.jpg



      Daca astea nu iti transmit absolut nimic, inseamna ca Romania isi merita soarta pe deplin...

      Ștergere
    5. In functie din ce unghi te uiti la ea, Romania ta este diferita de Romania mea! Nu ma ostenesc sa-ti dau linkuri, ajunge sa te uiti pe geam, daca ai.

      Ștergere

COMENTARII MUCEGAITE