joi, 3 octombrie 2013

Pizza cu mucegai

La magazinul cu "di tăti" din colțul străzii cu uzine:

-Sărut mâna, vreau și eu o felie de pizza.
-Mai bine nu vreți o felie de piță.
-Aaa da? Ok, atunci dați-mi un bușeu cu ciuperci.
-Nu vreți nici bușeu cu ciuperci.
-Uochieii, un pachet de biscuiți din ăia de colo...
-Nu mai avem.
-Păi ăla ce e?
-Suport pentru preț.
-Bine o să iau un măr...
-Au vermi.
-O banană?
-Negre pe o parte, miros a țuică.
-Niște alune...
-Fiesta, râncede.
-Ok, dați-mi o cola zero și un pachet de țigări.
-Nu avem cuola uo dar luați-o p'asta normală. E la fel de sănătoasă că oricum fumați. Poftiți șaptișpi lei mulțumesc, mai treceți pe la noi.
-Săr'na mulțam fain, auziți dar ce aveți la ochiu' stâng?
-Am vândut ieri bușeuri cu ciuperci și a venit un domn ofticat că ie vechi și să-i dau banii înapoi și i-am dat niște felii de "pizza avec bleu" (așa îi zice șefa) în loc de bani. După un sfert de oră a venit iar înapoi.
-Aoleu, atunci v-a lovit?
-Nu, când l-am vazut cum gesticulează cu pița aia mucegăită la ușă, am vrut să mă ascund după tejghea și mi-a intrat colțul de la tavă în ochi. Domnu a zis că scuze, că s-a certat la telefon cu nevasta și n-a apucat să mănânce toată pița care a fost buna și mai vroia, da' io nu mai risc...

Concluzie: Pizza cu mucegai produce vânătăi!
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMENTARII MUCEGAITE