vineri, 4 octombrie 2013

Bani de-a prostea, cu Whorex

 
Băi, unele ființe sunt atât de minunate că imediat ce se scoală, pardon, ridică din pat, fac bani!
Puf paf pof!

La cum arată gagică din reclamă eu zic că nici n-ar trebui să-și mai mute fizicul din pat ca să câștige cei 233 euro.

Poate doar cât să-și spele mijloacele de muncă sau capitalul, eventual să își pudreze nasul.

Desigur că toate aceste ființe bine proporționate trăiesc din jocuri bursiere virtuale și nici una nu face video-chat. Absolut niciuna.

Unde mai pui că sărmana Victoria, ne mărturisește că e singură!

Deci băieți dacă vreți să-i vedeți piața Victoriei dați click ! Dar să știți că dați degeaba, că hiper linkul din poza nu mai e activ.

Apropo fetele, vedeți că varianta masculină a reclamei iWhoreex este cu doi băieți cu ochelari polis și zâmbet colgheit uait!

Ia ziceți, voi speculați?!

11 comentarii:

  1. lol...si eu sunt minunata, pentru ca atunci cand ma trezesc, aranjez patul fara ca sa ma plateasca nimeni... :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu stiu ce au unii barbati carora nu le plac femeile si frumoase si inteligente si singure. Imi place de ea si i-am dat si eu un like. Nu stiu cine sunt ailalti 11 dar mi-e ciuda. Crezi ca si lor le place de Victoria? Crezi daca ii cer numarul de telefon mi-l da?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sigur, tot ce ai de facut este sa investesti putin in relatia voastra.

      Ștergere
  3. 233 Euroi mi se pare o bagatela pentru o relatie. Cred ca Victoriei ii plac barbatii care stiu ce vor si nu se sfiesc sa o spuna. Si acuma vad ca are 26 ani. M-am inscris.

    RăspundețiȘtergere

COMENTARII MUCEGAITE