marți, 15 octombrie 2013

Aur de toamnă


Miroase a foc și a gutui. Lasă pe limbă gust de must, frunze uscate și marmeladă.
Îl țin la încheietura mâinii, în colțul ochiului, pe deget, în creștet, sub talpă. Port aur de toamnă.

24 de comentarii:

  1. frumos! un aur pe care-l porti, dar nu ti-l fura nimeni, cu care esti mai bogat, dar niciodata invidiat :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Azi n-am scos capul în Toamna, dar cred că are gust de putred ud.

      Ștergere
  2. chiar are miros toamna asta.
    mi-e dor de mirosul de foc, din soba lu' mamaie :)

    o zi cu miros, sa ai, poetule :)

    RăspundețiȘtergere
  3. daca iti raspund in aceeasi tonalitate, da, mi-am vopsit sufletul asa ca de toamna.

    daca iti raspund 4real, chiar m-am vopsit si la par, tot de toamna :))
    vorba 'ceea lupul isi schimba parul, dar naravul ba ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ieream precis! Esti fulpe la păr, ești Roșe ca o Montană îndrăgostită de rugină și toamnă!

      Ștergere
  4. mai c-as zice ca vorbesc cu un cuceritor poet.
    ma simt ca-n "frumoasa venetiana" doar ca nu ne duelam si-n sabii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tu vrei musai să ne înţepăm?!

      Ștergere
    2. si iata-l si pe radu !
      pe unde umblasi mai ?
      vezi ca-ti posteaza celalalt TU pe blog, cum de-l lasi sa-si faca de cap cu aurul asta de toamna ?

      Ștergere
    3. Era prea frumos ca să fie Radu. Așa gândești?

      Ștergere
    4. daca tu ai schimbat tonul, l-am schimbat si eu.
      cumva trebuie sa salvez situatia, nu?

      in rest, tu stii cel mai bine cum este radu, 4real .

      Ștergere
    5. Cine garantează că Radu4real iegzistă măcar?!

      Ștergere
  5. Foc nu-i ca de-ar fi ar suna alarmele si-ar veni pompierii.
    Gutui nu-s nici pe tarabe, nici in coltul cu fructe exotice din supermarket.
    Must? Nici atat. Amintirile abunda de baut must fara masura.

    Aurul de toamna insa nu tine de simturi, ci de trairile purtatorului.

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu la poza ma refeream ci la toamna din postare. fain rau

    RăspundețiȘtergere

COMENTARII MUCEGAITE