marți, 3 septembrie 2013

UE calcă pe frâne

UE vrea sa dea o lege care să limiteze in spațiul european viteza oricărui autoturism la maxim 112 km/h. Ce imi place mie la vestea asta este modul cum au recepționat-o românii. Adică: nu, nu, nu!
Terminați mă cu prostiile! La ce drumuri avem, UE poate să ceară limitarea vitezei la 70 km/h.
Dragi șoferi, bucurați-vă de vântul care șuieră prin freză cât mai puteți. Din partea mea un da hotărăt vitezelor subsonice pe străzi!
O singură întrebare mă roade.  Care mahăr de la Bruxelles o avea fabrică de limitatoare și marfa deja pe stoc?!

6 comentarii:

  1. Maharul ala trebuie sa stea neaparat in Bruxelles ?
    Doar aia cu lobby-ul si cu votu':)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu e musai sa aiba resedinta la Bruxelles, ci sa frece menta pe acolo.

    RăspundețiȘtergere
  3. Răspunsuri
    1. Eu sper sa se. Ar fi interesant de vazut ce fac cu masinile alea cu herghelie de caluti sub capote.

      Ștergere
  4. nu merge bre cu legea asta, fac revuluţie friţii ăia de au autobahnuri!

    RăspundețiȘtergere

COMENTARII MUCEGAITE