marți, 23 octombrie 2012

Dan Puric a murit

    
   De râs, de ciudă, de somn. Fizic şi sper eu că şi psihic e bine, viu şi extrem de zglobiu. Probabil un pic mai chel decât în orice afiş, dar indiscutabil respiră cultură.
   
   De râs m-am prăpădit şi eu citind necrologul lui Puric pe mail. Fetele din birou erau triste, plânse toate. Fete sensibile, fete culte, mă rog...mai mult oculte.
   
   Păi de la un mail maică?! De nu ar fi fost trimis de big boss cred că făceam mişto de ele si de cel care a dat forward-ul, pe săturate. Pentru că nu pot, mă vărs la voi.
   
   Cum poţi crede nene o aşa veste făra să verifici un canal de ştiri?
Cum nu-ti pică frate fisa că articolul parodiază calvarul lui Isus şi că replicile sunt din Biblie, fie ea chiar aia hazlie?!
   
   Ştaţi că vă spun tot eu. Din cauza la motivul credinţă frate. Doh, credinţa ferbinte cauzează la neuron. Sper că vă aduceţi aminte că sunt captiv într-un birou plin de creştine care-şi consultă duhvnicul şi înainte de a trage o băşină. 

   Dacă ăla le spune că e păcat, bietele femei fac ocluzie intestinală sau după caz mătănii, dacă o scapă fâsâită în ciuda credinţei fierbinţi şi a sutelor de cruci.

   De aia nu s-a prins nici unul. Pentru că ei nu concep că cineva ar putea să facă băşcălie simultan de ei, de Dan Puric şi de vocaţia sa mesianică.
   
   Felicitări drace, în pivniţa mucegăită cu tine!
sursa foto

6 comentarii:

  1. Cand incepe sa le amestece ca intr-o tocanita, dragostea, mama, credinta si cultura, mai povesteste si ceva misterios si mistic din aventurile sale, pica muierea ca musca si le prosteste de incep sa citeze puricei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Waw, Ilinca, ești prima comentatoare! Multe lume s-a uitat, dar a fugit fără să spună nimic! :))))

      Ștergere
  2. Sa fie teama de ,,mucegai" sau piscatura ,,puricelui", de-au fugit ca mutu-n papusoi? :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sincer nici eu nu am priceput cum se face că o postare cu patru mii de vizite, are 1 comentator! Nebănuite sunt căile Internețului!

      Ștergere
  3. unii nu scriu pentru ca le e lene sa se logheze :P
    io n-am stiut ca Puric o murit in 2012, pe vremea aia nu eram asa de mult cu nasul pe net :). Da' ma bucur ca traieste :D Madi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trăiește și aburește creștinii la creiri in loc să joace tetru numai pe scenă! :P

      Ștergere

COMENTARII MUCEGAITE