marți, 3 aprilie 2012

Marţea nu sunt cuminte - 13

Sărutul

12 comentarii:

  1. Nu vad eu bine? Sunt vreo 5 picioare si pare-se tot atatea maini! Pai cu asa numaratoare, cum sa nu existe si atatea dileme!?
    Tipa in bratele cui sta si al cui prohab il pipaie?
    Primesc neste lamuriri, ceva?
    De altfel, poate d-aia nu-i martea cuminte!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vai Irina ce simţ acut al observaţiei ai! Ai numărat şi presupus bine. Tipa pipăie ce poate, iar el...Ştii cum era vorba aia: cu o mînă înotam în timp ce cu cealaltă dădeam din picioare!?

      Ștergere
  2. Irina, ia mai numără o dată mâinile!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mdap, is vreo sase. Auci, ce de treaba au oamenii! Sa imi fac programare la oftalmolog? Nee... Ma duc mai bine la o bere mai acusi.
    Trebuie sa incerc si eu treaba asta cu lipsa de cumintenie, ca nu se mai poate, frate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-am gandit sa nu fiu nici eu cuminte! :)
      De maini s-a ocupat Irina, de picioare, ma ocup eu. Aceasta poza imi evoca poezia "Catelusul schiop"! O stiti?
      Da, aceea!

      Ștergere
    2. mai bine te apuci de luni...

      Ștergere
    3. Eh, eu numar ca africanii,care nu cunosc decat trei numerale: unu, pereche, mult.
      Luni e o sugestie buna. Multumesc!:)

      Ștergere
    4. De fapt picioare erau 7 din care 2 f. mici...Da, alea de nu le gasea fata din poza.:P

      Ștergere
    5. Mai obraznica de atat nu pot fi! :))
      Ecuatiile nu le stiu rezolva decat dupa metoda figurativa!

      Ștergere
    6. Ce obraznicie si matematicile astea impleticite pe-o banca!
      Si nici tate cica n-are biata fata! Acu, sa se descurce intre atatea picioare.
      Zau mi-i mila de flacau!

      Ștergere
  4. Am vazut si eu prea multe picioare si parca ar merge un banc.
    Bula nu avea talent la femei si il intreaba pe un baiat mai mare cum reuseste?
    Al ii explica:O intrebi daca e libera intre 1 si 2?Si gata fata.
    Se duce Bula la o blonda si ca sa se dea umblat o intreaba:E liber intre 13 si 14?
    Si blonda il injura si ii spune cu naduf:Ce crezi ma ca sunt caracatita?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu stiu un proverb bulgaresc:
      "La ce cap ai, iti trebuie 4 picioare."
      PS: Poza originla a fost facuta la Balcic.

      Ștergere

COMENTARII MUCEGAITE