joi, 8 decembrie 2011

Mega pula, nu mai vreau copii!

Astăzi iar avem la birou prăjiturele şi cola la 2 l din cauză de motiv că a fătat nevasta unuia. Bag picioru' de mă ating de ele. Mi s-a acrit. Imediat ce aduce careva ghizomere din astea glicemice, vine o maimuţă rujată de la administrativ sau personal să ne ceară bani pentru bebe. Frate da' io nu mai vreau! Nu mai pot. Adică ei se fut şi fac plozi pe bandă, iar eu plătesc? Da' ce sunt eu, sponsor demografic? Păi luna trecută am cotizat pentru alt tătic fericit cu gemeni. Cum banul se dă per număr de borac şi funcţie donator de spermă, două mini eclere m-au costat cât o cină romantică la restaurant. Iar când mă gândesc că sunt încă cinci gravide în firmă, iar una dintre ele a anunţat că are tripleţi mi se taie genunchii. Trebuie să fac naibii rost de graficul de naşteri al firmei să-mi bag nişte concedii! Vodafone, băgaţi-ai mega pula în CRBL să-ţi iasă copii ciclopi hip-hopări!

9 comentarii:

  1. merge firma bine inseamna de mai au chef aia sa se divida. =)). " ei se fut si io platesc?" excelent! =))

    RăspundețiȘtergere
  2. Merge Mircea, merge...
    Dar mai ales fabrica de copii duduie la unii!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mucalitule, zi drept cat ai adunat cand o fo cazul? :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu dau din casa, plus de asta e poveste veche. Da' tu?!

    RăspundețiȘtergere
  5. =)) =)) colega mea de apartament se plange ca de cate ori e ziua cuiva pe la ea pe la munca tra sa scoata 20-30 de euro din buzunar. si aia sunt moldoveni, deci au si zi de nastere, si cate 2 onomastici. deci, se poate si mai ra! ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se poate mai rau, se poate... Belgianco, ce onoare ca m-ai vizitat!!!

      Ștergere
  6. Răspunsuri
    1. Da, graficul de nasteri si ochii in patru pe femele, ca alea nasc deobicei!

      Ștergere

COMENTARII MUCEGAITE