marți, 29 noiembrie 2011

Marţea nu sunt cuminte - 3

Femeia fatală

15 comentarii:

  1. Dacă stau să mă gândesc bine, chiar ţi-ar putea fi fatală îmbrăţişarea ei... Că e cam încruntată, pare că tipul cu care avea întâlnire i-a cam dat ţeapă!

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca se intorce peste tine in pat, ramane vaduva mai miticadebucresti. ŞP

    RăspundețiȘtergere
  3. hahahaha, deci am avut dreptate! Asta chiar e prietena ta :))))))

    RăspundețiȘtergere
  4. Mitza rea, rea...Cel putin "fata mea" nu o sa fie niciodata decapitata cum se poarta la unele frumoase de pe bloaga ta! :P

    RăspundețiȘtergere
  5. O da! Aveam o imaginatie mare...sau cel putin asa credeam pana acum. :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Adriane, deschide bratele mintii larg da' larg...ca la dentist!
    Bine ei trecut pe aici!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ptiu, asta seamănă cu mine minus căruța de piercing-uri.

    RăspundețiȘtergere
  8. Radule, sincer...tocmai ce am mâncat și ședeam ca tot omu' la o bere... când dau cu oq de asta...crede-mă că nu mi-a fost ușor ! Am simțit cum prind aaaaripi :)))

    RăspundețiȘtergere
  9. Ai tu Oamo telefon ca ala?! Nu te crez! :P

    Aurash, ai baut RedCow?!

    RăspundețiȘtergere
  10. buhuhuhuhuhuuu. vezi că sunt în perioada când am chef de poveşti de groază. Simt că pot descrie chiar cum se văd ochii prietenei tale din borcanul cu formol :))))))
    Hai, dă-mi idei, ştii că-mi place să te bântui. Dacă reuşesc să te şi sperii sunt cea mai tare din parcare, fiindcă tu eşti tartorele poveştilor de groază. :P

    RăspundețiȘtergere
  11. Siiigur ca da Mitzabiciclista, ca doar eu pun calugari cu toporu' sa decapiteze curtezane!
    Cred ca ai depasit de mult stadiul de fan horror si ai trecut la categoria master.

    RăspundețiȘtergere
  12. Eu cred ca la botezul ei nu au fost invitate toate ursitoarele. Cele ramase la gardul palatului s-au razbunat crunt!

    RăspundețiȘtergere
  13. La Fee, mai degraba cred ca a fost o ursitoare in plus, ratacita de la ursirea unui pui de urs.

    RăspundețiȘtergere

COMENTARII MUCEGAITE