luni, 12 septembrie 2011

Filozofia copy/paste

Când vă taie vezica şi nu o puteţi goli, când vă simţiţi balonaţi, când vă încearcă rău greaţa, sau mai pe scurt atunci când nu vă puteţi degaza sau purja umorile lichide şi solide in mod natural, citiţi chestia asta:

"Înainte de a judeca viața mea sau caracterul meu ... pune-te în locul meu, parcurge calea pe care am mers eu, trăiește durerea mea, îndoielile mele, râsul meu...!!! Parcurge anii ce i-am parcurs eu și impiedică-te unde m-am împiedicat eu! și apoi ridică-te cum am facut-o eu...!!! Mă mai poți judeca??!! Fiecare are propria poveste!!!!"

La o cautare scurtă o să o găsiţi lipită peste tot, de la twiter la FaceBook; de la neogen la hi5 cu trecere prin toate saiturile de buceală! Chiar nu contează dacă se numesc vrausătifut.acum sau sentimente.groh.
Ha ha ha, ce cujetare profundă! Seamănă cu guma obosită lipită pe sub scaunele din autobuze. Mă duce cu gândul la Hristos făcându-i reproşuri lui Pilaf din Cont pentru jeleul din coloană, apoi secerandu-l cu coada crucii în timp ce se întoarce către farisei să le ridice Dumnezeii la cer.
Lipsa de imaginaţie naşte prozeliţi, excesul- profeţi sau atei.
Am spus!

9 comentarii:

  1. sonia, tu ce ai la status? Ia treci, messul la control!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu ma joc eu cu d-astea... is femeie serioasa, statusu' meu e gol-golut!

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Sonia,
    aha, deci recunosti ca ai nud la status?!

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, Radule, recunosc... La status e un nud. Nud si nelinistit! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Radu, nu e cazu' sa il fericesti... Ca nu exista.

    RăspundețiȘtergere
  6. @ sonia,
    fa rost de unul rpd, dar sa fie om cu blog la cap!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ma ajuti cu ceva sugestii?
    Cu blog la cap trebuie sa fie, altfel greu m-ar putea intelege in ceea ce fac eu in zona virtuala.
    Sper sa fie pe aproape, mai mult, sa ma citeasca...
    Acu', sa apara...

    RăspundețiȘtergere

COMENTARII MUCEGAITE