vineri, 12 noiembrie 2010

Situatie gravida


Unica mea fica mea are 16 anisori. Azi vine din oras incercanata si avand un aer nefericit. Ma roaga sa nu plec la birt si pe maica-sa sa shada nitzel pe sofa, ca are ceva sa ne spuie:
- Mamitza, tatel,...sunt embarasata, gravida!
- Mon Dieu, cordu' meu! Da' cine a putut fi ratanul imputit, nesimtitorul, disgratiatul si fiara care si-a batut joc de tine? Daca imi incape pe mana in acest moment, intru la cremenal, se stropsheshte nevasta-mea rosie ca para!
-Este un frantzuz cilibiu maman, ai sa-l vezi indata!
Cu foarte mare calm si delicatetz, fata ia telefonul si formeaza un numar. Suspina de doo ori dand cu ochisorii in grinda, isi rupe delicat o unghie falsa intre dintii de porcelan si pune jos receptorul.

In mai putin de sfert de ceas in fata casei franeaza nebuneste o masina tucheza si, cat ai manca doua masline, in rama usii apare un african mai chinoroz decat ceaunul, cu chelia vaxuita de rapiga musca pe dansa. Era turnat intr-un costum sineala, cu un buchet de roze albe in brate iar cand deschise gura, vazuram un sirag de dinti asa de albi ca se facu intunerec in incapere:
- Prea iubita doamna, si mult stimate domn, va rog sa-mi acordati...
- Ce sa ma rogi mai asinule, magarule, ce sa-ti acorz ciuahapule?!
- O minuta din pretiosul dumneavoastra timp pentru ma asculta...
- Harap canit, cioara smolita carile ti-ai batut joc de inocenta si tineretile copilei noastre...!
- Culoarea, politica si pozitiunea mea sociala nu-mi permit sa iau de sotie pe mult gratzioasa si nubila dumneavuastra fiica.
- Bivol puturos, corb libidinos, drac chelit, mamutza catranita, te-ai dat jos in din cocotier doar sa-mi lasi mie fata bortoasa! Sare iar sotia...
- Dar, daca pruncul nascut de dansa va fi baiat, drept cadou de botez va primi o vie cu crama, o facturie de blanuri, un restaurant de lux, o casa in buricul Bucuresti-ului, o vila la Carmen Silva si o vila la Sinaia. Daca va fi fata, va primi o fabrica de haine, o casa de moda lux, o cofetarie si deasemeni o casa in Bucuresti si cate o vila la mare si la munte. Iara daca vor fi gemeni, vor avea din partea mea fiescare cate o fabrica de conserve, cate o patiserie, cate un apartament si cate un pachet de actiuni „Malaxa" fiecare în valoare de 5 milioane franci.
Insa, daca va pierde sarcina...

- I-o mai tragi odata, fiule! Zic eu hotarat.

2 comentarii:

  1. bine zis,banc readaptat...da ce ai cu biata limba?
    de aia romana intreb!

    RăspundețiȘtergere
  2. http://polimedia.us/fain/societate/mucegaiuri-bine-alese-situatie-gravida/

    RăspundețiȘtergere

COMENTARII MUCEGAITE