luni, 1 noiembrie 2010

Romania, locul intai la phishing

Cati dintre cunoscutii vostri s-au intepat cu sms-ul "castigator"?! Ma gandeam ca li se intampla numai credulilor. Martea are 3 ceasuri rele, dar aia din 26 luna trecuta avea sanse sa semene a Vineri 13. Asa usor era sa ma frig, ca ma simt dator sa cer scuze tuturor "fraierilor".

Cand vezi sigla unei banci care intamplator este banca la care ai cont, este usor sa scapi un clik pe link. Mai ales ca te anunta ca ti-a fost blocat contul:


"Important: Informatii BRD
Recent am determinat ca login-ul in contul dumneavoastra s-a realizat de pe diferite computere si au fost incercate o gama larga de parole pentru logare.Drept urmare contul dumneavoastra a fost blocat. Pentru a debloca contul va rugam sa va confirmatii datele!:
Apasati link-ul de mai jos pentru a va confirma datele contului.
https://www.brd-net.ro/part/ro/idehom.html
Va multumim"

Fara sa ma gandesc am "apasat link-ul". Noroc ca firefoaxa nu dormea:


Tradus: bai nene, iti spune tanti Flacarica-vulpe batrana, sa te mai gandesti odata unde dai cu soarecu'!

Deodata mi-am dat o palma in cap: Ia stai frate, de unde puii lu' hector are BRD-ul mailul meu "de buceala"?! Mai arunc odata ochii la mail: adrisantu' necunoscut!

A dracului romanii astia; wiki zice ca sunt pe locul trei în lume la phishing, dupa China si Statele Unite, dar pe locul intai în Europa! Nu-l aflu eu pe ala de-mi vrea datele bancare, sa-i dau premiul si sa-i pun coronita. Pe gratiile celulei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMENTARII MUCEGAITE