marți, 10 august 2010

Vand periute de dinti


Copii au intrat veseli in clasă luni. Au avut ca tema de weekend sa vanda ceva, apoi sa tina o prelegere despre arta de a vinde productiv.
Maria a fost prima. “Am vandut prajituri de casa si am facut 30 lei”, a spus ea cu mandrie, "Abordarea mea a fost ca in vanzare sa fac apel la spiritul civic al clientului si sunt convinsa, ca a fost o abordare cu un succes evident."
“Foarte bine”, a spus profesorul.
Ioana a fost următoarea. “Am vandut reviste de moda”, a spus ea, “am facut 45 lei pentru ca am explicat tuturor că revistele ii fac sa tina pasul cu ultimele tendinte.”
“Bravo Ioana”, a spus profesorul...
La urma, a venit si randul lui Bula.
Profesorul si-a tinut răsuflarea.
Bula a mers in fata clasei si a varsat o cutie plină cu bani pe catedra.
“2500 lei”, a spus el.
“2500 lei!?” striga profesorul, "Ce naiba ai avut de vanzare, Bula?"
“Periute de dinti”, a spus Bula.
“Periuţe de dinţi! Cum dracu ai vandut atatea periute de dinti ca sa iasa atatia bani?”
“Am mers in Sun Plaza Bucuresti”, a spus Bula, “Am pus pe o masuta un carton pe care scria *Stand Degustare* si am dat la toată lumea care a trecut sa guste"
Care cum gusta, incepea sa tipe: "Baga-mi-as, ce gust de cacat!"
Apoi eu le spuneam, "Pai, chiar este cacat 100% natural, proaspat! Vrei sa cumperi o periuta de dinti?"
“Am folosit politica guvernului Boc, de a da cacat pe gratis, si apoi de a te face sa platesti ca sa scapi de gustul lui din gura”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMENTARII MUCEGAITE