miercuri, 11 februarie 2009

Preluare pe piept..

Am preluat legatura Blondo!

Sunt...ma putin de cat as putea

As vrea...sa zbor

Pastrez...doar amintirile frumoase

Mi-as fi dorit...sa pot canta opera

Ma tem de...indiferenta

Aud...doar ce mi se adreseaza

Imi pare rau...putin

Imi plac...oamenii

Nu sunt...misogin

Dansez...dupa muzica mea

Cant...pana se stramba careva

Niciodata...nu ma hotarasc

Rar...urasc

Plang cand privesc...copii

Nu imi place de mine pentru ca...rad mai des decat sunt vesel

Sunt confuz...cand mi se cere bis

Am nevoie de....somn

Ar trebui...sa apuc taurul de coarne, ca sa vad cine-i boul

Cu limba de sarpe, dau mai departe, aceasta leapsa chioara unei papucioase cu scoala....FINA

3 comentarii:

  1. incerc sa tin pasul cu voi pentru ca imi plac provocarile. va iubesc pe toti(sa amintesc intai fetele): clepsidra, sorana, ursul polar, ursul grizly, balaurul(radu), dunele de cerneala si pe toti ceilalti, cu bloguri sau fara, in feluri diferite si vreau sa ne distram cat putem mai bine, asa ca musai sa raspund.
    Lumina sa ne calauzeasca pe drumurile noastre prin viata!
    fina

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma Raducu ma pai se poate? Cata disimulare domne'n-ai vazut asa ceva:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce, cine, unde?! Atata am putut, asta mi-a trecut prin cap si asta ma lasat mana sa scriu.

    RăspundețiȘtergere

COMENTARII MUCEGAITE