joi, 14 februarie 2008

Ora care nu doare



Dimineata am pandit ceasul ala blestemat, l-am asteptat sa sune, in starea aia de cacat in care nu stii ce vrei sa faci. Daca-l opream precis adormeam si ma trezeam la 8, adica ora la care ar trebui sa-mi ascut creioane la birou. Daca inchideam ochii cu gandul sa mai dorm putin pana cand suna, sunt absolut sigur ca ar fi inceput sa zbarnaie exact cand atipeam eu. Asa ca am apasat constant pe tasta telefonului urmarind scurgerea unui timp oarecare. Ma intreb ce gandesc oamenii obisnuiti cand fac ochi dimineata?! Isi revizuie agenda, isi recapituleaza ceea ce au de facut, isi amintesc ce n-au facut...Eu marturisesc cinstit ca nu ma gandesc la absolut nimic. Daca este zi de lucru ma duc la baie, daca nu, deschid calculatorul. Uneori chiar de nu-i weekend, intai deschid calculatorul doar ca sa-l inchid cand revin din baie. Toaleta, imbracatul... facutul cafelei, toate acestea nu-mi consuma nici o bucatica de creier, nici macar un neuron. Sunt atat de calm incat nu ma afecteaza nimic. Dimineata este cel mai potrivit moment sa-mi dai citatia de divort, sa-mi ceri cheile de la apartament sau pur si simplu sa ma impusti. Pun linistit crema de ghete in frigider, untul in savoniera de la baie, halatul in cada si papucii sus pe cuier. Tresar doar inainte de a iesi pe usa; in oglinda imi zambesc, asa cum numai mie o pot face absolut sincer. Dimineata sunt tanar, fara cute, fara pete, am gust bun si miros discret a trup. Sunt frumos! Ma impiedic la prima treapta coborata din cauza unui gand: aia de se masturebeaza in oglinda ce sunt, onanisti narcisisti sau narcisisti onanisti?!

7 comentarii:

  1. Eu nu stiu ce sunt ... ca ma masturbez in fata oglinzii, nu in oglinda ..sa fiu un simplu onanist ? Ca narcisist nu pot sa fiu .. ar fi culmea sa fiu indragostit de imaginea mea de bleg,cand ejaculez :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamne ce intrebare cu tenta existentiala pui si tu la "ora care nu doare"!! Oricum ai da-o sunt doua variante: ori onanisti ori narcisisti, totul depinde de oglinda ca in rest de scurta sa nu fie prea subtire si de groasa sa fie cat mai lunga!!!:)))))

    RăspundețiȘtergere
  3. Bag de seama ca subiectul laba este greu de epuizat.
    Prieteni, ce atata vorba pentru o aplicatie manuala mono, a unui program conceput pentru automatic in cuplu si in care operarea manuala este recomandata doar pentru utilizatorul neinitiat?! Mai cititi odata cartea tehnica a sexului, de data asta numai partea aia negricioasa negru/alb, numita text, si o sa vedeti ca n-o sa vi se mai lipeasca paginile intre ele asa de des.
    Ursule, toti barbatii au moaca de blegi cand ejaculeaza singuri.
    Sorana, in oglinda mea lucrurile se vad mai mari; esti sigura ca vrei sa-ti vezi curul in ea?!:D

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce conteaza Radu? Curu ii tot ala si la oglinda pot sa-i fut o laba sa se sparga in bucati ca si asa nu ma mai marit!! Pup pe fruntea ta sclipitoare :)Si apropos astia mi-au dat cod de verificare a cuvintelor KKRAE:))))

    RăspundețiȘtergere
  5. :)) delicios, cum as spune io :)
    cred ca blank au toti in cap dis de dimineata

    sa elucidam ultima intrebare.
    raspunsul, care este format dupa cum bine am invatat in clasa a...nu mai stiu a cat-a, din jumatate de intrebare este: aia de se masturebeaza in oglinda sunt mai perversi decat cei care se masturbeasa sub plapuma sau la baie :)

    RăspundețiȘtergere

COMENTARII MUCEGAITE