vineri, 9 noiembrie 2007

Il urasc pe Mircea Badea!


Astazi m-am uitat la TV si m-am simtit furat. M-a furat Mircea Badea de o idee si mai ales de un sentiment negru pe care il consideram legitim ca fiind al meu. Astazi Baiatul cu chibriturile a zis: “O urasc pe Elodia!” Mi-a urcat pana in varful buzelor o injuratura, dar am inghitit-o din sadism. Sper sa fiu in public cand respectiva injuratura, ragaitura declasata la stadiul de basina, va suiera veninos printre buci: 'zgura...presei masii bai Mircea! Daca si tu o urasti pe Elodia, natiunea romana a pierdut inca un spirit liber! Trebuia sa taci, sa te prefaci ca nu exista! Puteai sa o urasti si tu in secret sau in soapta!
Sunt asa de revoltat ca-mi vine sa-mi vars cafeaua fierbinte in poala ca sa am pretext sa urlu fara sa fiu considerat nebun. De cateva zeci de zile (refuz sa numar saptamani sau luni ca sa nu maresc artificial mult prea gonflata importanta a subiectului), ma uit cum indobitoceste mass media romanul obisnuit. Ma uit la parintii mei care pensionari fiind, ar trebui sa se culce odata cu gainile ca sa n-ai dimineta loc in tramvai, sau in piata de ei. Ti-ai gasit! Mama care face gogosi atat de rar pentru nepoata-sa, acum le etaleaza vinetii sub gene. Se uita la mine cu albul ochilor invadat de sange cand ii reprosez ca-mi lasa copila sa doarma dimineta pana la 9. Se scuza ca s-a uitat la OTV pana la 3 am si ca dimineata a crezut ca i s-au sudat pleoapele. Mama este “proElodia”. Stie toate prezumptivele fapte ale politaiului pseudocriminal dar n-o interseaza ca acum 2 saptamani s-a scumpit uleiul de la 3 la 7 lei, adica mai mult decat dublu! Are propria ei versiune asupra locului exact, unde s-a pisat Cioaca, dar nu stie ce sa puna astazi in oala. Noroc cu mine ca-s fitos la mancare, ca alfel familia noastra ar manca doar mamaliga cu branza, solutia de urgenta a mamei; cam ceea ce reprezinta supa instant la mine! Tata, avand opinie divergenta, s-a autosurghiunit in fata televizorului din bucatarie, ca probabil multi alti “proCioaca”
Initial mama s-a plans de el ca sforaie, ca-i put picioarele, gura...etc., de m-am speriat banuindu-i ca ar fi in prag de divort. Apoi i-am dat dreptate mamei. Tata, du-te de-ti fa un dus, ca puti! Da tata, a zis tata asa de docil, ca m-am jenat si mai rau! Asta era alaltaieri pe la 17. Astazi ma uit la tata si observ ca poarta aceiasi camasa, intradevar greu de sesizat, sub stratul de jeg. Intreb daca si-a facut dus si ma inmoi; a fost meci de box si el stie ca stiu, ca asta e viata lui A uitat bietul om....dar ieri? Iei a fost meci de fotbal...Toata ziua?! Toata ziua l-am asteptat! Bine bine, dar noaptea? Noaptea s-a uitat la Elodia!!!
La cine mai, ca aia se presupune ca-i moarta.?! Nu-i adevarat, sare tata ca ars; si-a inscenat moartea ca sa-l infunde pe bietul Cioaca.! Auzi tata, cat a fost scorul? Ce scor tata? De la meci, mai tata. Aaa...am uitat...cand a fost meci, inainte sau dupa...Elodia?!
De ceva vreme, printesa mea nu mai vrea sa faca nani cu tati. Urla la mine cu lacarmioare in ochisori sa deschid televizorul la emisiunea ei favorita. Ii promit povesti minunate, ii explic cat de parinteste si de calm pot, ca postul Cartoon Network nu mai da desene dupa ora 22. Zapez demonstativ canalele si fi-mea sare ca arsa. Da inapoi la emisiunea mea favorita! Aici? Nu! Asta? Nu, nu! Asta...? Nu nu, ....aici, aici! Lasa aici!
Imi musc mana care a manevrat telecomanda pana la OTV! Copilul meu de nici 3 ani, nu se uita la emisiune, dar este dependent de vocile lui Diaconescu si Lazarus; fara ei nu mai poate adormi!
In maxi taxi privesc chipurile cenusii ale calatorilor si ii impart mintal in ProElodia si ProCioaca. Ma linistesc, spunandu-mi ca sunt paranoid, pana la momentul in care aud doua prietene vorbind despre BMW-ul pe care l-ar fi primit Cioaca de la o admiratoare din Germania. Ele se mira, eu nu. Macar aia sunt un adevarat popor de blonzi, blonzi de la mama lor! Pana de curand eram convins ca noi suntem un popor PRO, acum...cred ca suntem un popor de O-uri!
Te urasc Micea Badea!

2 comentarii:

  1. Intoxicatie la nivel national. Hai sa facem din socializare un sport national si sa-l declaram oina!!! Poate asa mai gasim un suport la frustrarea reating-ului!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Vezi aici cosmarul lui Mircea Badea !!! http://www.magicianulaugustin.ro/2009/11/alegeri-2009-cosmarul-lui-mircea-badea.html

    Ti-a placut? Da-l mai departe....

    RăspundețiȘtergere

COMENTARII MUCEGAITE